
Mbetjet plastike mund te jene karburant per makinat e se ardhmes
Mbetjet plastike në të ardhmen mund të përdoren si lëndë djegëse për makinat pas një zbulimi shkencor që i kthen ato në hidrogjen kimik.
Qelizat e hidrogjenit që do të furnizojnë me karburant makinat, krijojnë energji elektrike për të fuqizuar baterinë dhe motorin duke përzjerë hidrogjenin dhe oksigjenin, të cilat pastaj shkrihen kimikisht. I vetmi nënprodukt është uji, duke e bërë teknologjinë një nga më të qetat dhe më miqësorë me mjedisin. Sistemi i ri mund të konvertojë edhe plastikën që është e ndotur me mbeturina ushqimore dhe papastërtitë e tjera që normalisht do të thotë se nuk mund të riciklohet. Procesi novator është zhvilluar nga shkencëtarët në Universitetin Swansea, të cilët thonë se mund të jetë gjithashtu një alternativë më e lirë për riciklimin pasi plastika nuk ka nevojë të pastrohet së pari.
Dr Moritz Kuehnel, nga departamenti i kimisë në universitet, tha:"Ka shumë plastike që përdoren çdo vit, miliarda ton, dhe vetëm një pjesë e tyre po riciklohet. Ne po përpiqemi të gjejmë një përdorim për atë që nuk po riciklohet. 'E bukura dhe e mira e këtij procesi është se nuk është shumë i bezdisshëm apo i mundimshëm. Mund të degradojë të gjitha llojet e mbeturinave. "Edhe nëse ka ushqim ose yndyrë nga një paketim margarine, ajo nuk e ndalon reagimin, e bën atë më të mirë. 'Procesi prodhon gaz hidrogjeni. Ju mund të shihni flluska që vijnë nga sipërfaqja. Ju mund ta përdorni atë, për shembull, për të furnizuar me karburant një makinë me hidrogjen. '
Materiali dritë-absorbues i shtohet plastikës së hedhur para se të vendoset në një solucion alkaline dhe të ekspozohet ndaj dritës së diellit, e cila krijon hidrogjen. Por mund të duhen vite para se procesi i shndërrimit të plastikës në karburant të mund të mbështetet në një nivel industrial. Kërkimi i cili është i financuar nga Këshilli i Kërkimeve të Inxhinierisë dhe Shkencave Fizike dhe një kompani petrokimike austriake, gjithashtu ka treguar se si mbetjet e plastikës mund të riciklohen për të bërë plastikë të re. Hulumtimet e fundit kanë sugjeruar se veturat e furnizuara me karburant përmes qelizave të hidrogjenit mund të sfidojnë një ditë makinat elektrike në garën për rrugët pa ndotje, por vetëm nëse janë ndërtuar më shumë stacione për t'i furnizuar ato.
Honda, Toyota dhe Hyundai kanë dhënë me qira disa qindra makina të furnizuara me hidrogjen gjatë tre viteve të fundit dhe presin të japin me qira më shumë se 1,000 këtë vit. Por tani për tani, atojanë të kufizuara në Kaliforni, e cila është shtëpia e shumicës së 34 stacioneve publike të karburantit të hidrogjenit në Shtetet e Bashkuara, prodhuesit e automobilëve po investojnë shumë në këtë teknologji. Sipas Information Trends, në fund të vitit 2017 kishte 6.475 FCV në mbarë botën. Japonia zë vendin e dytë me 38 për qind, ndërsa Evropa ka vetëm 9 përqind të tyre. General Motors kohët e fundit ka furnizuar ushtrinë amerikane me një karikues të qelizave të karburantit, dhe GM dhe Honda po bashkëpunojnë në një sistem të qelizave të karburantit që do të jetë gati deri në vitin 2020.
Më të lexuarat








