×
Secondary Adv

Nje balone elektrike per pasagjere

Share on Google+

Plimp quhet balona elektrike e cila shërben për transportin e pasagjerëve dhe kombinon karakteristika të avionëve dhe helikopterëve në një.   

 

Shpikësit e saj shpresojnë se një version i mjetit të çuditshëm ajror mund të përdoret për të transportuar udhëtarët në qytetet e mëdha. Ata pretendojnë semjeti ajror me vlerë prej 4 milion dollarë mund të manovrojë si një avion, të rrijë pezull, të ngrihet dhe të ulet vertikalisht si një helikopter dhe gjithashtu të fluturojë si një helikopter. 

 

Balona mund të mbajë deri në 8 pasagjerë ose 2000 lbs ngarkesë, dhe është e aftë të fluturojë në shpejtësi 63mph, me një distancë prej 1.300 milje. Gjithashtu balona do të ngrihet dhe të ulet vertikalisht, dhe firma shprehet se nëse piloti fik motorrin në ajër, balona do të ulet mjaft lehtë dhe e sigurt në tokë. Firma gjithashtu shprehet se shpenzimet operacionale janë minimale në krahasim me një helikopter tradicional. I aftë për të mbajtur dhjetë persona, tetë udhëtarë plus ekuipazhin ose 907 kg ngarkesë, mjeti ajror do të përdorë energjinë elektrike për ngritjet dhe uljet vertikale të tij, me një sistem hibrid gaz / elektrik që merr përsipër fluturimin me krah të fiksuar. 

 

Avioni, i zhvilluar nga James dhe Joel Egan, mund të arrijë një lartësi vertikale prej 152 metrash dhe ka një balonë të mbushur me helium për ta mbajtur atë në det. Deri më tani, Egan Airships ka testuar vetëm një dron prototip të gjatë 28 metra në Kaliforni. Firma gjithashtu po shpreson të ndërtojë një "autobus fluturues" me 19 pasagjerë, duke përdorur të njëjtën teknologji në të ardhmen. Kompania ajrore e aviacionit Egan Airships me bazë në Seattle zhvilloi më parë një mjet ajror të ngjashëm të gjatë 8.5 metra për aplikime të tilla si bujqësia, survejimi, patrullimi kufitar, kinemaja dhe xhirimet e reklamave. 

 

"Është me të njëjtat përmasa me një furgon dhe është vetëm sa pesha e gomave të një makine", tha James Egan, Presidenti dhe Bashkëthemeluesi i Egan Airships. Droni në formë balone është i kontrolluar nga larg dhe mund të vërehet lehtësisht nga operatorët për shkak të madhësisë së tij, duke lejuar që dikush në terren ta kontrollojë deri në 5 kilometra larg, pretendon kompania. 

 

Dhe nëse humbet fuqinë nga motorët e saj elektrik, ai ngadalë ulet drejt tokës. Për shkak të karakteristikave të saj të projektimit, balona mund të përdoret për një numër aplikimesh të ndryshme, si misionet e kërkimit dhe shpëtimit, patrullimin kufitar, vëzhgimin, monitorimin e ndotjes, parandalimin dhe zbulimin e zjarrit nga pyjet dhe gjithashtu në shumë fusha të tjera. 

 

Kur bëhet fjalë për vëzhgime industriale, avioni 'është në gjendje të mbështesë peshën e kamerave të përdorura në zbulimin e rrjedhjes së gazit dhe fluturimi është i ngadalshëm dhe i qëndrueshëm për të inspektuar linjat e energjisë.' Mjeti ajror i veçantë pritet të jetë i disponueshëm në treg gjatë tre muajve të parë të vitit 2019.


Më të lexuarat