Secondary Adv

Amazon premton nisma per reduktimin e karbonit

Share on Google+

Amazon, e cila dërgon miliona pako në vit në shtëpitë e blerësve, shprehet se dëshiron të reduktojë ndikimin e saj negativ në mjedis.   

 

Gjigandi i shitjes online me pakicë njoftoi të hënën planet për të bërë gjysmën e të gjitha dërgesave të saj neutrale ndaj karbonit brenda vitit 2030, vetëm disa ditë pasi ambientalistët nxorrën një raport që akuzonte firmën. 

 

Për të arritur këtë qëllim, gjigandi online i shitjes me pakicë thotë se do të përdorë më shumë energji të rinovueshme si energjia diellore; Më shumë paketa të dërguara në furgonë elektrik; dhe të shtyjnë furnizuesit për të ricikluar paketimin e tyre. McDonald's, Coca-Cola dhe kompanitë e tjera të mëdha që gjenerojnë shumë mbetje kanë njoftuar nisma të ngjashme, duke shpresuar që t'u bëjnë thirrje klientëve të shqetësuar rreth mjedisit. Amazon po e quan programin e tij 'Dërgesa Zero' dhe planifikon të raportojë publikisht gjurmët e saj të karbonit për herë të parë më vonë brenda këtij viti. 

 

Amazon gjithashtu tha se kaloi dy vjetët e fundit duke përcaktuar gjurmët e saj të karbonit dhe duke zbuluar mënyra për të ulur përdorimin e karbonit në të gjithë kompaninë."Me përmirësimet në automjetet elektrike, paketimin e ripërdorshëm dhe energjinë e rinovueshme, për herë të parë tani mund të shohim një rrugë për shpërndarjen të dërgesave të karbonit zero për klientët dhe po vendosim një qëllim ambicioz për veten tonë për të arritur 50% e të gjitha dërgesave në Amazon me zero karbon deri në vitin 2030", tha Dave Clark, zyrtar i Amazon. 

 

Nisma vjen pasi Greenpeace lëshoi ​​një raport javën e kaluar duke kritikuar Amazon për mos përmbushjen e qëllimeve të veta për energjinë e rinovueshme. Greenpeace vuri në dukje se qendrat e të dhënave të Amazon mbështeteshin në energjinë e rinovueshme vetëm për 12 për qind të operacioneve të saj, krahasuar me qendrat e të dhënave të Apple, të cilat përdorin 100 për qind të energjisë së rinovueshme, 37 për qind Facebook dhe 34 për qind Microsoft.


Më të lexuarat