Gjenden fosile te baktereve brenda nje meteori Marsian

Një meteor i dytë Marsian që tregon shenja të jetës së mikrobeve është gjetur, 20 vjet pasi shkencëtarët bënë një pretendim të ngjashëm.

Meteori, i njohur zyrtarisht si ALH-77005, thuhet se përmban "biosignature" ose shenja të ekzistencës, të cilat hulumtuesit i përshkruajnë si struktura dhe tiparet e mbetura nga organizmat.

Ekspertët përdorën teknika të imazhit të avancuar të cilat thonë se arritën të zbulojnë mikrofilamentet e krijuara nga mikrobet e fosilizuara marsiane. Kjo nuk është hera e parë që një pretendim i tillë është bërë, teksa NASA në vitin 1996 tha se kishte gjetur shenja të ngjashme të jetës në Mars në një shkëmb tjetër hapësinor. Shkencëtarët në atë kohë thanë se ishte e pamundur të vërtetohej ose të mohoheshin pretendime të tilla, pasi shenjat mund të ishin formuar nga procese jo biologjike.

Ekipi i studimit përdori një sërë metodash për të studiuar një mostër të hollë të seksionit të ALH-77005, duke përfshirë mikroskopin optik dhe teknologjinë infra të kuqe, për të parë cilësinë e tij. Hulumtuesit shqyrtuan gjithashtu mineralet dhe materialet e tjera të ngulitura në gur, si dhe kryerjen e testeve të izotopeve për të kontrolluar përbërësit kimikë të domosdoshëm për jetën. Ata arritën në përfundimet se filamentet mikroskopike në brendësi të meteorit mund të tregojnë praninë e baktereve që mbijetojnë duke ngrënë ndryshk hekuri.

Në vitin 1996, shkencëtarët e NASA-s deklaruan se kishin gjetur prova për jetën mikrobiale në një meteor nga Marsi i njohur si ALH 84001, duke përmendur gjithashtu praninë e fijeve dhe filamenteve. Shkëmbi u prodhua katër miliard vjet më parë në Mars dhe u ul në Tokë rreth 13,000 vjet më parë. Nëse ky zbulim do të mund të konfirmohet, ai me siguri do të jetë një nga njohuritë më mahnitëse në universin tonë që shkenca ka zbuluar ndonjëherë. Megjithëse premton përgjigje për disa nga pyetjet tona më të vjetra, ajo paraqet edhe të tjerat edhe më themelore.

Guri i dytë u gjet në të njëjtin vend si i pari, por jo nga shkencëtarët amerikanë në këtë rast. U zbulua në Antarktidë gjatë misionit të kërkimit nga Instituti Kombëtar Japonez në 1977-1978, dhe iu dha emri ALH-77005.