Amazon po perpiqet ta ktheje punen ne magazina ne argetim
Amazon po përpiqet ta bëjë punën në magazinat e saj më pak të lodhshme duke i kthyer detyrat në argëtim produktiv përmes lojërave të krijuara nga kompania.
Një raport i hollësishëm nga The Washington Post përshkruan se si kompania ka instaluar ekranet në shumë nga stacionet e punëtorëve të saj të depo që lejojnë punonjësit të kthejnë detyrat si mbledhja e porosive dhe zhvendosja e artikujve në lojëra konkurruese.
Titujt e lojërave përfshijnë opsione si MissionRacer, Dragon Duel dhe CastleCrafter dhe zakonisht përfshijnë një sistem pikësh të bazuar në produktivitet. Sa më shumë detyra të përfundojënjë punonjës, aq më shumë pikë ose përparim ata bëjnë në lojë. Pikët e fituara përmes lojërave, jo vetëm rrisin fuqinë e punonjësve në depo, por gjithashtu mund të fitojnë simbole dhe Swag Bucks, një lloj monedhe për punonjësit e Amazon që mund të shkëmbehen me mallra të Amazon.
Punonjësit, ose lojtarët, gjithashtu kanë mundësinë të sfidojnë bashkëpunëtorët e tyre në lojëra ose si alternativë, duke luajtur solo. Procesi i futjes së lojërave funksionale në vendin e punës, i njohur si gamification, ka pasur rezultate të përziera në vendin e punës. Ndonjëherë, procesi mund të krijojë detyra të tjera të zakonshme me kuptim dhe madje edhe të shtojë një element argëtimi, por vija midis argëtimit dhe stresit të shtuar është mjaft e hollë.
Konkurrenca është e këndshme vetëm për një kohë të shkurtër, dhe sapo punëtorët të fillojnë të dallojnë ndaj kolegëve të tyre, ai bëhet më pak argëtues dhe në të vërtetë mund të jetë kundërproduktiv, u shpreh një ekspert.